Vilniaus rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2025 m. vasario 4 d. įsakymas Nr. A27(1)-291 „Dėl Vilniaus rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2024 m. vasario 2 d. įsakymo Nr. a27(1)-121 „dėl žalos, atsiradusios dėl Vilniaus rajono savivaldybei priklausančių kelių ir želdinių, atlyginimo komisijos sudarymo, darbo reglamento ir prašymo formos patvirtinimo“ pakeitimo“
Vadovaujantis Žalos, atsiradusios dėl Vilniaus rajono savivaldybei priklausančių kelių ir želdinių, atlyginimo komisijos darbo reglamento II skyriaus 13 punktu, komisijai pateikiami šie dokumentai:
- kai dėl netinkamai prižiūrimų vietinės reikšmės viešųjų kelių ir gatvių padaryta žala transporto priemonei:
- transporto priemonės savininko pagal patvirtintą formą užpildytas prašymas kompensuoti žalą;
- Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos valdybos nutarimas ir (ar) pažyma ir (ar) tarnybinis pranešimas apie eismo įvykį;
- eismo įvykio schema;
- transporto priemonės registracijos liudijimo kopija;
- vairuotojo pažymėjimo kopija;
- transporto priemonės valdytojo civilinės atsakomybės privalomojo draudimo kopija, Kasko draudimo kopija (jei toks yra);
- remonto išlaidų pagrįstumą patvirtinantys dokumentai (transporto priemonės remonto sąmata, remontą atlikusios įmonės pateiktos sąskaitos faktūros kopija, pirkinių/remonto apmokėjimo kvitai ir kt.). Remonto išlaidos privalo būti apmokėtos remontą atlikusioms įmonėms;
- eismo įvykio nuotraukos (jei tokios yra);
- kiti dokumentai, susiję su eismo įvykiu.
Prašymo forma