„Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) praneša, kad tiesioginius audros sukeltus nuostolius patyrę gyventojai, kuriems elektros energijos tiekimas buvo sutrikęs 72 valandas ar ilgiau, prašymus dėl jų atlyginimo gali teikti ESO savitarnoje ar pateikdami dokumentus bei prašymą paštu ar el. laišku.
Už ką priklauso kompensacija privatiems klientams?
ESO pažymi, kad atlyginant patirtus tiesioginius nuostolius, nustatytos maksimalios ribos: už sugedusį maistą gali būti atlyginami nuostoliai iki 50 Eur; įsigijus generatorių ar jį išsinuomojus, nuostolių atlyginimo suma siekia 36 Eur už parą, kuras – 69 Eur už parą. Nuostoliai už apgyvendinimą bus atlyginami po 52 Eur už parą. Svarbu pabrėžti, jog maksimali tiesioginių nuostolių atlyginimo suma sieks 200 Eur.
Prašymą dėl nuostolių atlyginimo galima teikti ir dėl audros padarinių šalinimo metu sugedusių elektros prietaisų, kuriems nėra taikomos maksimalios sumos ribos.
Prašymą nuostoliams atlyginti turi pateikti objekto savininkas, kuriame buvo sutrikęs elektros energijos tiekimas ir jis buvo atkurtas vėliau nei praėjus 72 valandoms.
Jei audros metu įvyko du, vienas po kito, sutrikimai ir klientas tarp tų sutrikimų elektros energiją turėjo trumpiau nei 6 val., abiejų sutrikimų laikas yra sumuojamas ir traktuojamas kaip vientisas sutrikimas.
Apie prašymo nagrinėjimo eigą ir terminus klientas bus informuojamas el. paštu. Iškilusiems klausimams taip pat sukurta skiltis su dažniausiai užduodamais klausimais, kurie padės ESO klientams rasti reikalingą atsakymą.
Paraišką dėl patirtų nuostolių kompensacijos galima rasti ESO savitarnoje, skiltyje „Paraiškos“ ir į visų paraiškų sąrašo paieškos langelį įvedus „Prašymas dėl nuostolių atlyginimo“.
Verslo klientams kompensacijų už ne laiku atnaujintą elektros energijos tiekimą apskaičiavimo ir nuostolių atlyginimo tvarka nesikeičia, jų prašymai bus nagrinėjami kaip ir iki šiol. Visiems verslo klientams, kuriems po VERT sprendimo dėl avarijos buvimo dėl ne laiku atnaujinto elektros energijos tiekimo priklausys kompensacija, ESO išsiųs pranešimą. Gavęs tokį pranešimą verslo klientas turės pateikti prašymą ESO savitarnoje arba el. paštu. Tuo tarpu prašymus dėl tiesioginių nuostolių atlyginimo, kartu su tokius nuotolius pagrindžiančiais dokumentais, verslo klientai el. paštu info@eso.lt gali teikti jau dabar.
Daugiau informacijos skaitykite čia.
Parengt pagal „Energijos skirstymo operatoriaus“ informaciją
Asociatyvi nuotr. freepik.com