Balandžio 25 d. Vilniaus r. Nemenčinės vaikų darželyje lankėsi ir patirties sėmėsi Europos komisijos suburta ES šalių ekspertinė darbo grupė, kurios gretose buvo asmenys iš Estijos, Islandijos, Italijos, Vokietijos bei Nacionalinės švietimo agentūros atstovas.
Darbo grupės tikslas buvo susipažinti su skirtingose šalyse taikoma praktika ikimokyklinio ugdymo ir priežiūros, įtraukiojo ugdymo praktika bei pasidalinti savo atstovaujamos šalies patirtimi.
Susitikime su svečiais iš užsienio dalyvavo Vilniaus rajono savivaldybės administracijos Švietimo skyriaus vyr. specialistės Nijolia Ragucka ir Alicija Balcevič. Susitikimą kuravo, su darželiu ir jo veikla svečius supažindino direktorė Ivona Voinič.
Nemenčinės vaikų darželio direktorė susirinkusiems pristatė darželio vertinimo rezultatus, kaip veikia vertinimo sistema bei kokias išvadas ir rezultatus gavo ikimokyklinio ugdymo įstaiga, kaip ir kokių veiksmų darželis ėmėsi siekiant ir toliau tobulėti bei užtikrinti visokeriopą priežiūrą ir pavyzdingą vaikų ugdymą.
Direktorė kartu su darbuotojais parodė svečiams darželio patalpas bei supažindino su vaikų grupėmis ir leido iš arti pamatyti kaip ugdomi įstaigos auklėtiniai. Vaikai noriai demonstravo, ką veikia darželyje, kur laiko savo daiktus, kokias veiklas mėgsta labiausiai.
Svečiai turėjo galimybę pamatyti įvairias veiklas, kuriomis darželyje užsiima vaikai. Šioje įstaigoje, be kitų veiklų, auklėtiniai užsiima sodininkyste ir vištų auginimu, atlieka eksperimentus ir pirmuosius tyrinėjimus biologijos srityje bei mokosi kelių eismo taisyklių tam įrengtoje darželio teritorijos dalyje.
Darbo grupė turėjo galimybę užduoti įvairius juos dominančius klausimus. Kadangi Nemenčinės darželyje vaikai ugdomi trimis kalbomis, svečiai ypatingai domėjosi tuo, kokiu būdu vaikai mokosi kalbų, ar lietuvių kalba yra privaloma ir kaip pedagogai užtikrina tai, kad nelietuviškose grupėse auklėjami vaikai mokės valstybinę kalbą.
Susitikimui artėjant prie pabaigos, svečiai iš užsienio pasidalino teigiamais įspūdžiais ir praktiniais aspektais, kuriuos išsiveš į gimtąsias šalis bei apibendrino esminius skirtumus ikimokyklinio ugdymo srityje Lietuvoje bei jų atstovaujamose šalyse.