*alt_site_homepage_image*

Metodinė diena Vilniaus r. Pagirių „Pelėdžiuko” lopšelyje-darželyje

decoration

2025 m. kovo 27 dieną Pagirių „Pelėdžiuko“ vaikų lopšelyje-darželyje vyko Vilniaus rajono ikimokyklinį ir priešmokyklinį ugdymą teikiančių švietimo įstaigų metodinė diena „Matematinio mąstymo plėtra ikimokykliniame amžiuje“.

Mokytojams aktualu ir svarbu suprasti, kokie pokyčiai ir kodėl buvo inicijuoti matematinių pasiekimų ugdymo(si) srityje ir kodėl toks svarbus yra ugdytojo požiūris į vaiko matematinį ugdymą(si). Ankstyvojo amžiaus mokytojos pristatė pranešimą „Matematika žaismėje“ , akcentavo, kad vaiko pirmosios patirtys yra labai svarbios suaugusių žmonių akademiniuose pasiekimuose.

Šiandieniniame ugdyme didelį dėmesį reikia skirti ne tik turiniui, bet ir ugdytojo požiūriui į matematiką bei kūrybiškumo skatinimą. Ikimokyklinio ugdymo mokytojos pasidalino kokiais žaismingais būdais ugdo matematinį mąstymą. Analizuojant praktinius pavyzdžius, buvo kalbama apie tai, kaip svarbu mokytojui įgyti kokybiškų, naujų, laikmetį atliepiančių didaktinių kompetencijų, kurios įgalintų juos sėkmingiau kurti vaikų matematinį mąstymą skatinančius ir palaikančius kontekstus. Apie tai buvo kalbama priešmokyklinio ugdymo mokytojų pranešimuose – „Finansinis raštingumas priešmokyklinėje grupėje“, „Matematinis loginis mąstymas ir problemų sprendimas priešmokykliniame amžiuje“.

Mokytojos akcentavo vaikų smalsumo ir eksperimentavimo su matematika skatinimą, kad vaikų matematinis mąstymas augtų, patiriant matematiką kaip smagią ir įdomią veiklą, o ne kaip tikslų, griežtą mokymą.

 

Inf. Pagirių „Pelėdžiuko“ vaikų lopšelis-darželis


Įvertinkite naujieną