*alt_site_homepage_image*

Konferencija ,,Erasmus+ projekto patirtis, nauda ir pritaikymas“

decoration

Kovo 30 dieną Rukainių gimnazijos Erasmus+ komanda organizavo konferenciją Vilniaus rajono pedagoginiams darbuotojams, ugdymo karjerai specialistams, valdžios institucijoms, įmonių atstovams. Konferencijoje dalyvavo Vilniaus r. Valčiūnų, Vilniaus r. Juodšilių Uršulės Leduchovskos, Vilniaus r. Kalvelių Stanislavo Moniuškos, Vilniaus r. Medininkų šv. Kazimiero, Vilniaus r. Zujūnų gimnazijų atstovai.

Konferencijos dalyvius pasveikino Vilniaus r. Rukainių gimnazijos direktorius Oleg Nikončik, taip pat įteikė kiekvienos mokyklos atstovui atminimo dovaną su gimnazijos atributika. A. Paulauskienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui, pristatė konferencijos tikslą - pristatyti inovatyvų mokymo modelį (the New Tutoring Model), kurio pagrindiniai uždaviniai: palengvinti mokinių perėjimą iš mokyklos į darbo rinkos pasaulį bei stiprinti bendradarbiavimą tarp švietimo įstaigų ir įmonių, pasidalinti gerąja patirtimi apie modelio įgyvendinimą gimnazijoje. Erasmus+ projekto grupės koordinatorės ir narės papasakojo apie projekto idėją, įgyvendinimo laiką, pasidalino įspūdžiais iš Italijos Komo miestelio ,,Cometos” mokyklos, kurioje lankėsi stažuotės metu. Pranešėjos akcentavo, kad inovatyvaus mokymo modelis (New Tutoring Model) yra orientuotas į svarbiausią dalyvį – mokinį, jo pažinimą, stebėjimą, taip pat praktikos atlikimą.

Pranešėjos pasidalino įspūdžiais ir apie 2021 m. spalio mėnesį kartu su skirtingais Europos šalių partneriais (iš Italijos, Graikijos, Portugalijos ir Rumunijos) dalyvavimą Erasmus+ mokymuose, kurių tikslas buvo tobulinti mokytojų kompetencijas, jų naudą ir galimybę įgyvendinti naują mokymo modelį Vilniaus r. Rukainių gimnazijoje, kuris galėtų efektyviai pagelbėti mokiniams pereiti iš mokyklos į darbo pasaulį. Daug kalbėta ir apie mokinių pilotavimą, kaip sekėsi jį įgyvendinti, kaip modelis buvo pritaikytas Vilniaus r. Rukainių gimnazijoje. Socialinė pedagogė papasakojo, kad pilotavime dalyvavo 25 mokiniai (IIG klasė), jiems buvo organizuojami įvairūs užsiėmimai, veiklos, buvo nustatomi mokinių poreikiai, vyko anketavimas, diskusijos. Mokiniai buvo mokomi rašyti CV, motyvacinį laišką, kūrė taisykles, vyko į įstaigas, kuriose susipažino su įvairiomis profesijomis. Ugdymo karjerai specialistė pasidalino modelio įgyvendinimo galimybėmis bendrojo ugdymo įstaigose Lietuvoje, apibendrino inovatyvaus modelio kuratoriaus funkcijas, svarbą, pabrėžė Erasmus+ projekto aptarto modelio privalumus ir trūkumus, pritaikymo galimybes Lietuvoje. Pasidžiaugta, kad Vilniaus r. Rukainių gimnazijos mokytojai turėjo galimybę patobulinti savo kompetencijas tarptautiniu lygmeniu.

Konferencijos metu Vilniaus r. Rukainių gimnazijos Erasmus+ komandos nariai turėjo puikią galimybę pasidžiaugti savo pasiektais rezultatais, pasidalinti savo patirtimi su kitomis mokyklomis. Po konferencijos dalyviai reflektavo, dalinosi savo įžvalgomis apie pristatyto projekto naudą ir pritaikymą, aptarė iššūkius bei ateities perspektyvas.

 

Vilniaus r. Rukainių gimnazijos Erasmus+ komanda


Įvertinkite naujieną