*alt_site_homepage_image*

Vilniaus rajono švietimo įstaigų atstovų – MRU magistrantų stažuotė Lenkijoje

decoration

Lapkričio 19-23 dienomis net 26 Vilniaus rajono švietimo įstaigų direktoriai, pavaduotojai ir pedagogai, kurie taip pat yra Mykolo Romerio universiteto magistrantūros studijų studentai, stažavosi Lenkijos Balstogės universiteto Edukologijos fakultete. Stažuotės veikloms vadovavo ir viso vizito metu dalyvius lydėjo Vilniaus rajono savivaldybės vicemerė Edita Tamošiūnaitė.

„Ši stažuotė – tai puikus bendradarbiavimo su Balstogės universitetu rezultatas, leidžiantis vadovams-studentams įgyti ne tik praktinių įgūdžių, bet ir praplėsti savo profesinį akiratį. Džiaugiuosi, kad galiu prisidėti prie specialistų tobulėjimo ir stiprinti ryšius su aukštojo mokslo institucijomis. Tikiu, kad ši patirtis bus naudinga ne tik vadovams-studentams, bet ir visai mūsų bendruomenei, nes tokiu būdu skatiname naujas idėjas ir inovacijas“, – akcentavo Vilniaus rajono savivaldybės vicemerė E. Tamošiūnaitė.

Stažuotės veiklos prasidėjo Lenkijos Balstogės universitete, kur dalyviai susipažino su įstaigos akademine aplinka, administracijos darbu ir plėtros planais. Vėliau organizuota ekskursija po Balstogės miesto mokymo įstaigas atskleidė skirtingas pedagogines vertybes ir taikomus ugdymo metodus. Dalyviai apsilankė Balstogės vidurinėje mokykloje, privačioje pradinėje mokykloje „Mozaika“, Balstogės savivaldybės vaikų darželyje Nr. 22 bei Sobolevo vaikų darželyje. Nemažai dėmesio buvo skiriama ne tik tradiciniam ugdymui, bet ir modernios mokyklos koncepcijai.

Daug įspūdžių paliko vizitas mokykloje „Infotech“, kur mokiniai turi galimybę naudotis geriausiomis priemonėmis ir ištekliais – tai parodė šiuolaikinio švietimo dinamiką ir technologinių įgūdžių ugdymo svarbą. Dalyviai taip pat pažino unikalų ugdymo modelį, taikomą lauko mokykloje „Puszczyk“, kur turėjo galimybę patirti, kaip svarbu vaikams augti ne tik mokyklos suole, bet ir gamtos aplinkoje. Čia nepriklausomai nuo metų laiko, vaikai būna gamtoje, mokosi apie pasaulį realiame gyvenime. Tai padeda ugdyti jų kūrybiškumą, emocinį intelektą ir savivertę.

Dalyviai taip pat turėjo galimybę apsilankyti Ślendzińskių galerijoje, kur paliesta kultūros ir meno vaidmens žmogaus gyvenime tema, o parodoje „Gyvenimo niekada nepakanka“ stebėjo jaudinančias žmonių, patyrusių transplantaciją, istorijas. Po to vyko fotožurnalistikos dirbtuvės. Išvykos veiklas užbaigė refleksijos ir paskaitos apie pedagogų streso valdymo ypatumus bei švietimo tendencijas.

Anot stažuotės dalyvių, ši patirtis praplėtė jų žinias ir įgūdžius bei suteikė įkvėpimo tobulinti švietimo praktikas savo mokyklose. Jie pasisėmė nemažai metodiškai patrauklių idėjų, kaip ugdymo procese taikyti naujoves, o taip pat kaip sukurti aplinką, kuri būtų palanki visiems vaikams, suteikiant jiems galimybę augti ir mokytis be baimės, drąsiai ir kūrybiškai, prisitaikant prie besikeičiančių šiuolaikinio pasaulio iššūkių.

Parengta pagal VRSA ir dalyvių informaciją


Įvertinkite naujieną