Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
sudarinėja gyvenamųjų ir negyvenamųjų patalpų nuomos sutartis, skaičiuoja nuompinigius už gyvenamųjų patalpų nuomą ir už laikinųjų prekybos vietų nuomą, kontroliuoja apmokėjimą;
tvarko atsiskaitymus su įmonėmis ir įstaigomis;
kontroliuoja seniūnijos tarnybinių automobilių kuro sunaudojimą pagal patvirtintas normas bei kelionės lapus;
pildo kasos pajamų ir išlaidų orderius;
atsako už gautų PVM sąskaitų-faktūrų registraciją;
dalyvauja metinės inventorizacijos komisijos darbe, pildo inventorizavimo aprašus;
tvarko viešųjų pirkimų, prekių (paslaugų) pirkimo konkursų dokumentaciją, pildo viešųjų pirkimų registrą, teikia metinės ataskaitas Viešųjų pirkimų tarnybai apie įvykdytus viešuosius pirkimus;
seniūno pavedimu atlieka viešuosius pirkimus per Centrinės pirkimo organizacijos (CPO) sistemą ir centrine viešųjų pirkimų informacine sistema – CVPIS;
tvarko bylas pagal dokumentacijos planą;
vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio seniūno pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti aukštąjį išsilavinimą;
sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles;
mokėti dirbti su „Microsoft Office“ programiniu paketu, FVS, dokumentų valdymo (DVS) sistemomis;
turėti ne mažiau kaip 1 metų administracinio darbo patirtį;
vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, administracijos direktoriaus ir seniūno įsakymais, administracijos darbo tvarkos taisyklėmis, seniūnijos veiklos nuostatais, kitais teisės aktais, susijusiais su pareigų vykdymu.