Danguolė Vilčinskaja

Vyresn. raštvedybos inspektorė

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM  DARBUOTOJUI

  • Darbuotojas, einantis šias pareigas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
  • turėti aukštąjį arba aukštesnįjį išsilavinimą;
  • turėti darbo patirtį;
  • būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais bei kitais norminiais teisės aktais, reglamentuojančiais savivaldybės veiklą, susijusiais su pareigų vykdymu;
  • sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti dirbti kompiuteriu (su Microsoft Office programiniu paketu);
  • savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
  • išmanyti kalbos kultūros, dokumentų rengimo, tvarkymo bei apskaitos taisykles;
  • mokėti lenkų ir rusų kalbas B2 lygiu;
  • mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas.

 

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 

  • Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
  • peržiūri gautą korespondenciją, atlieka pirminį jos tvarkymą, registruoja dokumentų valdymo sistemoje (DVS), pateikia ją Savivaldybės vadovams bei su vadovų rezoliucija išsiunčia vykdytojams;
  • kontroliuoja gaunamų dokumentų įvykdymo terminus, teikia Savivaldybės vadovams informaciją šiuo klausimu;
  • priima dokumentų paketus iš specialiųjų tarnybų kurjerių pagal pateiktą registraciją ir juos registruoja;
  • rašo Savivaldybės tarybos Sveikatos ir socialinių reikalų komiteto posėdžių protokolus;
  • registruoja valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartį prašymus dėl priėmimo ir atleidimo iš pareigų, atostogų suteikimo ir kitais klausimais;
  • peržiūri ir tvarko gautus elektroninius pranešimus ir dokumentus per informacinę sistemą e. pristatymas;
  • ruošia dokumentus perduoti į Savivaldybės archyvą;
  • saugo spaudą „Gauta“ ir atsako už jo naudojimą;
  • vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Bendrojo skyriaus vedėjo pavedimus.