Ana Ivanauskienė

Vyr. raštvedė

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

  • išmanyti ir vadovautis Lietuvos Respublikos Konstitucija, Vietos savivaldos, Valstybės tarnybos įstatymais, atitinkamais Vyriausybės nutarimais, rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamentu, administracijos nuostatais, administracijos vidaus darbo taisyklėmis, seniūnijų veiklos nuostatais;
  •  turėti aukštąjį išsilavinimą;
  •  sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimo taisykles, mokėti dirbti kompiuteriu, naudotis Microsoft Word, Excel, Outlook, Internet Explorer programomis, dokumentų valdymo (DVS) sistema;
  •  mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti ir naudoti praktiniame darbe reikalingą informaciją bei rengti atitinkamų dokumentų projektus;
  •  mokėti lenkų ir rusų kalbas pažengusiojo vartotojo B2 lygiu;
  •  turėti B kategorijos vairuotojo pažymėjimą;
  •  pasižymėti tokiomis savybėmis: tolerancija, geranoriškumu, atsakingumu, kūrybiškumu bei iniciatyvumu;
  •  laikytis tarnybinės etikos, nepriekaištingai atlikti savo pareigas;
  •  įstatymų nustatyta tvarka kelti savo kvalifikaciją.

 

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

  • organizuoja dokumentų valdymą pagal norminių ir metodinių dokumentų reikalavimus, tvarko ir saugo archyvą;
  •  registruoja gaunamą ir siunčiamą korespondenciją dokumentų valdymo sistemoje (DVS), kontroliuoja gaunamų dokumentų vykdymą;
  •  rengia, derina ir spausdina seniūnijos darbuotojų atostogų grafiko projektus;
  •  pildo mėnesio darbo laiko apskaitos žiniaraščius;
  •  rengia, derina ir spausdina įsakymus;
  •  spausdina įvairaus turinio raštus;
  •  rengia, spausdina ir registruoja notarinius veiksmus;
  •  rengia ir tvarko seniūnaitijų seniūnaičių rinkimų dokumentus;
  •  atsakingas už Lietuvos Respublikos piliečių bei asmenų be pilietybės ir kitų valstybių piliečių, turinčių leidimus gyventi Lietuvos Respublikoje ir deklaravusių savo gyvenamąją vietą seniūnijos teritorijoje, asmens dokumentų tvarkymą;
  •  konsultuoja komunalinių atliekų tvarkymo klausimais, tvarko dokumentus, dirba su programa MOKESTA;
  •  teikia e. paslaugas naudojant elektroninius valdžios vartus;
  •  išrašo ir registruoja leidimus laidoti;
  •  išrašo seniūnijos gyventojams pažymas;
  •  tvarko adresų suteikimo dokumentus, padeda gyventojams teikti dokumentus dėl adreso suteikimo;
  •  rengia, derina dokumentacijos planą ir formuoja bylas;
  •  rengia, derina ilgo ir nuolatinio saugojimo bylų apyrašus;
  •  tvarko bylas pagal dokumentacijos planą;
  •  konsultuoja ir teikia metodinę paramą seniūnijos darbuotojams dokumentų rengimo` klausimais;
  •  registruoja gyventojų prašymus bei skundus, rengia ir spausdina atsakymus;
  •  rengia negyvenamųjų patalpų nuomos (panaudos) ir gyvenamųjų patalpų nuomos sutarčių projektus;
  •  atleidžiamas iš pareigų perduoda reikalus administracijos direktoriaus įgaliotam darbuotojui;
  •  supažindina seniūnijos gyventojus su gauta informacija iš savivaldybės.