SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
išmanyti ir vadovautis Lietuvos Respublikos Konstitucija, Vietos savivaldos, Valstybės tarnybos įstatymais, atitinkamais Vyriausybės nutarimais, rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamentu, administracijos nuostatais, administracijos vidaus darbo taisyklėmis, seniūnijų veiklos nuostatais;
turėti aukštąjį išsilavinimą;
sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimo taisykles, mokėti dirbti kompiuteriu, naudotis Microsoft Word, Excel, Outlook, Internet Explorer programomis, dokumentų valdymo (DVS) sistema;
mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti ir naudoti praktiniame darbe reikalingą informaciją bei rengti atitinkamų dokumentų projektus;
mokėti lenkų ir rusų kalbas pažengusiojo vartotojo B2 lygiu;
turėti B kategorijos vairuotojo pažymėjimą;
pasižymėti tokiomis savybėmis: tolerancija, geranoriškumu, atsakingumu, kūrybiškumu bei iniciatyvumu;
laikytis tarnybinės etikos, nepriekaištingai atlikti savo pareigas;
įstatymų nustatyta tvarka kelti savo kvalifikaciją.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
organizuoja dokumentų valdymą pagal norminių ir metodinių dokumentų reikalavimus, tvarko ir saugo archyvą;
registruoja gaunamą ir siunčiamą korespondenciją dokumentų valdymo sistemoje (DVS), kontroliuoja gaunamų dokumentų vykdymą;
rengia, derina ir spausdina seniūnijos darbuotojų atostogų grafiko projektus;
pildo mėnesio darbo laiko apskaitos žiniaraščius;
rengia, derina ir spausdina įsakymus;
spausdina įvairaus turinio raštus;
rengia, spausdina ir registruoja notarinius veiksmus;
rengia ir tvarko seniūnaitijų seniūnaičių rinkimų dokumentus;
atsakingas už Lietuvos Respublikos piliečių bei asmenų be pilietybės ir kitų valstybių piliečių, turinčių leidimus gyventi Lietuvos Respublikoje ir deklaravusių savo gyvenamąją vietą seniūnijos teritorijoje, asmens dokumentų tvarkymą;
konsultuoja komunalinių atliekų tvarkymo klausimais, tvarko dokumentus, dirba su programa MOKESTA;
teikia e. paslaugas naudojant elektroninius valdžios vartus;
išrašo ir registruoja leidimus laidoti;
išrašo seniūnijos gyventojams pažymas;
tvarko adresų suteikimo dokumentus, padeda gyventojams teikti dokumentus dėl adreso suteikimo;
rengia, derina dokumentacijos planą ir formuoja bylas;
rengia, derina ilgo ir nuolatinio saugojimo bylų apyrašus;
tvarko bylas pagal dokumentacijos planą;
konsultuoja ir teikia metodinę paramą seniūnijos darbuotojams dokumentų rengimo` klausimais;
registruoja gyventojų prašymus bei skundus, rengia ir spausdina atsakymus;
rengia negyvenamųjų patalpų nuomos (panaudos) ir gyvenamųjų patalpų nuomos sutarčių projektus;
atleidžiamas iš pareigų perduoda reikalus administracijos direktoriaus įgaliotam darbuotojui;
supažindina seniūnijos gyventojus su gauta informacija iš savivaldybės.