Jurgita Marcecha

Vyr. raštvedė

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI  

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

  • turėti aukštąjį išsilavinimą;
  • turėti  ne mažiau kaip trijų metų darbo patirtį dokumentų tvarkymo srityje;
  • mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programinių paketu;
  • išmanyti Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles;
  • mokėti lenkų ir rusų kalbas pažengusiojo vartotojo B2 lygiu;
  • gerai mokėti dirbti su duomenų valdymo sistema;
  • vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, administracijos direktoriaus ir seniūno įsakymais, kitais teisės aktais susijusiais su pareigų vykdymu.    

 

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

  • registruoja gaunamus ir siunčiamus dokumentus;
  • įteikia dokumentus vykdytojams ir kontroliuoja jų vykdymo terminus;
  • rašo pasitarimų ir susirinkimų protokolus;
  • nustatytais terminais rengia dokumentus perdavimui į archyvą;
  • parengia, derina ir spausdina įsakymus;
  • spausdina įvairaus turinio raštus ir pažymas;
  • parengia ir spausdina notarinius dokumentus;
  • atsakingas už asmenų duomenų tvarkymą, konsultuoja gyventojus gyvenamosios vietos deklaravimo klausimais;
  • rengia, derina bylų nomenklatūrą ir formuoja bylas;
  • išrašo ir registruoja laidojimo ir paminklų statymo leidimus;
  • registruoja darbo sutartys su Vilniaus rajono darbo biržos nukreiptais asmenimis;
  • atsakingas už civilinės saugos funkcijų vykdymą;
  • konsultuoja gyventojus adresų suteikimo klausimais ir vykdo adresų suteikimą ir registravimą;
  • konsultuoja ir teikia metodinę paramą kitiems seniūnijos darbuotojams raštvedybos klausimais;
  • atsako už ūkinių knygų tvarkymą;
  • atleidžiamas iš pareigų perduoda reikalus administracijos direktoriaus įgaliotam darbuotojui.