Jurgita Marcecha

Vyr. raštvedė

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

  • turėti aukštąjį išsilavinimą;
  • turėti ne mažiau kaip trijų metų darbo patirtį dokumentų tvarkymo srityje;
  • mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programinių paketu;
  • išmanyti Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles;
  • mokėti lenkų ir rusų kalbas pažengusiojo vartotojo B2 lygiu;
  • gerai mokėti dirbti su duomenų valdymo sistema;
  • vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, administracijos direktoriaus ir seniūno įsakymais, kitais teisės aktais, susijusiais su pareigų vykdymu.

 

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

  • registruoja gaunamus ir siunčiamus dokumentus;
  • sukuria dokumentų vykdymo procesus ir prižiūri jų įvykdymo terminus;
  • rašo pasitarimų ir susirinkimų protokolus;
  • nustatytais terminais rengia dokumentus perdavimui į archyvą;
  • parengia, derina ir spausdina įsakymus;
  • spausdina įvairaus turinio raštus ir pažymas;
  • parengia ir spausdina notarinius dokumentus;
  • atsako už asmenų duomenų tvarkymą, teikia informaciją gyventojams gyvenamosios vietos deklaravimo klausimais bei atlieka gyventojų deklaravimą;
  • rengia, derina bylų nomenklatūrą ir formuoja bylas;
  • išrašo ir registruoja laidojimo ir paminklų statymo leidimus;
  • rengia ir registruoja sutartis dėl viešųjų darbų atlikimo ir darbo rekomendacijas;
  • pildo darbo sutarčių registracijos žurnalą;
  • priima darbuotojų, dirbančių viešuosius darbus, dokumentus;
  • atsako už civilinės saugos funkcijų vykdymą;
  • teikia informaciją gyventojams adresų suteikimo klausimais;
  • teikia informaciją ir metodinę paramą kitiems seniūnijos darbuotojams raštvedybos klausimais;
  • atsako už ūkinių knygų tvarkymą;
  • atleidžiamas iš pareigų perduoda reikalus administracijos direktoriaus įgaliotam darbuotojui.