SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti aukštąjį išsilavinimą;
turėti trijų metų darbo stažą dokumentų tvarkymo srityje;
mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programinių paketu;
išmanyti Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles;
mokėti lenkų ir rusų kalbas pažengusiojo vartotojo B2 lygiu;
savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos, Vyriausybės nutarimais, savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, administracijos direktoriaus ir seniūno įsakymais, kitais teisės aktais, susijusysis su pareigų vykdymu.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
pildo visuomenei naudingos veiklos apskaitos žurnalą asmenų atliekančių visuomenes naudingą veiklą Pagirių seniūnijos teritorijoje;
rūpinasi, bei išduoda inventorių darbuotojams atliekantiems visuomenės naudinga veiklą bei viešuosius darbus;
priima iš seniūnijos gyventojų prašymus ir kitus reikalingus dokumentus, dėl laikinos prekybos vietos mokesčio, bei paruošia leidimus suteikiančius teisę prekiauti (teikti paslaugas) seniūnijos teritorijoje;
kontroliuoja apmokėjimą gyvenamųjų bei negyvenamųjų patalpų nuomos;
sistemina, analizuoja bei apibendrina informaciją apie gyvenamųjų bei negyvenamųjų patalpų nuomos mokestį bei vietinės rinkliavos;
įveda, bei išrašo sąskaitas už laikiną prekybos vietą, gyvenamųjų bei negyvenamųjų patalpų nuoma FVS programoje įvedant (GS, MS, PV rolėje);
užtikrina kaupiamų ir turimų seniūnijoje asmenų duomenų apsaugą ir konfidencialumą;
tinkamai naudoja ir prižiūri patikėtą turtą;
pagal patvirtintą bylų nomenklatūrą veda bylas;
atleidžiamas iš pareigų perduoda reikalus administracijos direktoriaus įgaliotam asmeniui.