Ana Bitovt

Inspektorė

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

  • turėti aukštesnįjį išsilavinimą;
  • turėti trejų metų darbo patirtį dokumentų tvarkymo srityje;
  • mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programinių paketu;
  • išmanyti Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles;
  • mokėti lenkų ir rusų kalbas pažengusiojo vartotojo B2 lygiu;
  • mokėti dirbti duomenų valdymo sistema;
  • vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, administracijos direktoriaus ir seniūno įsakymais, kitais teisės aktais susijusiais su pareigų vykdymu.

 

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

  • tvarko piliečių, turinčių teisę gauti valstybės paramą apsirūpinti gyvenamosios patalpomis dokumentus;
  • sudaro sutartys su gyvenamųjų ir negyvenamųjų patalpų nuomininkais;
  • gyvenamųjų ir negyvenamųjų patalpų nuomos sutartis registruoja nekilnojamo turto registre;
  • skaičiuoja nuompinigius už gyvenamųjų ir negyvenamųjų patalpų nuomą;
  • tvarko gyvenamųjų ir negyvenamųjų patalpų, esančių seniūnijos balanse apskaitą, ruošia dokumentus pardavimui;
  • konsultuoja ir teikia metodinę paramą asmenims butų pirkimo, privatizavimo, socialinio ir savivaldybės būsto nuomos klausimais;
  • vykdo žemės sklypų panaudos sutarčių įforminimą su NŽT prie Žemės ūkio Ministerijos Vilniaus rajono skyriumi ir įregistruoja VĮ Registrų centro Vilniaus filiale;
  • pildo seniūnijos tarnautojų, atliekančių ūkines ar technines funkcijas asmenų darbo laiko žiniaraštį;
  • spausdina įvairaus turinio raštus, vadovaujantis raštvedybos norminiais ir metodiniais dokumentų reikalavimais;
  • renka statistinius duomenis ir pildo ataskaitas pagal atliekamas funkcijas;
  • surašo gyventojų sueigos protokolus, registruoja gyventojų prašymus, pasiūlymus, skundus, kontroliuoja jų vykdymą;
  • tvarko viešųjų pirkimų, prekių, paslaugų ir darbų pirkimo dokumentaciją;
  • atsakingas už LR piliečių bei asmenų be pilietybės ir kitų valstybių piliečių, turinčių leidimus gyventi Lietuvos respublikoje ir deklaravusių gyvenamąją vietą seniūnijos teritorijoje, asmens duomenų tvarkymą;
  • konsultuoja ir informuoja seniūnijos gyventojus gyvenamosios vietos deklaravimo klausimais;
  • pagal patvirtintą bylų nomenklatūrą veda bylas;
  • atleidžiamas iš pareigų perduoda reikalus administracijos direktoriaus įgaliotam darbuotojui.