Kristina Ancukevič

Specialistė

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

  • turėti ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą;
  • mokėti dirbti su „Microsoft Office“ programomis ir gebėti naudotis informacinėmis sistemomis (SPIS, „Parama“, registrų prieiga);
  • turėti ne mažesnį kaip 2 metų darbo stažą;
  • išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus norminius teisės aktus, reglamentuojančius socialinių išmokų, kompensacijų skyrimą;
  • gebėti vykdyti pavestas užduotis vadovaujantis nustatyta tvarka, taikyti teisės aktų nuostatas praktikoje, vertinti pateiktus dokumentus pagal nustatytus kriterijus bei tinkamai juos apdoroti;
  • sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimo taisykles;
  • turėti gerus bendravimo įgūdžius, mokėti dirbti su socialiai pažeidžiamomis gyventojų grupėmis;
  • gebėti bendrauti su įvairiomis socialinėmis grupėmis, nustatyti jų socialinius poreikius, dirbti komandoje, laikytis etikos normų.

 

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

  • teikia informaciją gyventojams dėl socialinės paramos rūšių, sąlygų, dokumentų pateikimo tvarkos, vadovaudamasis nustatytais teisės aktais bei procedūromis;
  • priima gyventojų prašymus ir dokumentus dėl išmokų vaikams, paramos mokiniams, socialinės pašalpos ir kitų savivaldybės teikiamų paramos rūšių;
  • tikrina pateiktų dokumentų išsamumą ir teisingumą, daro jų skaitmenines kopijas, suveda duomenis į informacines sistemas („Parama“, SPIS);
  • apskaičiuoja socialinių išmokų dydį pagal nustatytas metodikas, įvertinęs pajamas ir turtą, rengia sprendimo projektą dėl išmokos skyrimo;
  • vykdo gavėjų paskirtos visuomenei naudingos veiklos trukmės skaičiavimą, išduoda nukreipimus ir fiksuoja veiklos atlikimą;
  • parengia ir išduoda pažymas apie socialinių išmokų bei kompensacijų gavimą pagal nustatytą formą;
  • rengia informacinius raštus apie išmokų ir kompensacijų neskyrimą, remdamasis gautais duomenimis ir taikomais teisės aktais;
  • tvarko gavėjų bylas: kaupia, sistemina, saugo dokumentus, pasibaigus saugojimo terminui – perduoda į archyvą;
  • rengia tarnybinius pranešimus dėl gyventojų buities sąlygų patikrinimo, teikia juos atsakingoms institucijoms;
  • teikia dokumentus seniūnijos komisijai dėl piniginės paramos skyrimo išimties tvarka, pagal pateiktus kriterijus;
  • pagal nustatytas formas rengia užklausas kitoms institucijoms dėl paramos pagrįstumo;
  • teikia pasiūlymus dėl paramos teikimo būdų tobulinimo, susijusius su vykdomomis funkcijomis;
  • priima prašymus pagal materialinio nepritekliaus mažinimo programą, tikrina pajamas, tvarko duomenis SPIS, sudaro ir atnaujina gavėjų sąrašus;
  • administruoja socialines korteles: priskiria gavėjams, suveda duomenis į sistemą, išduoda korteles, informuoja apie atsiėmimo tvarką;
  • bendradarbiauja su bendruomenėmis, nevyriausybinėmis organizacijomis, seniūnaičiais, padėdamas spręsti socialinės paramos klausimus;
  • dalyvauja komisijų ir darbo grupių veikloje, pagal kompetenciją prisideda prie pavestų užduočių įgyvendinimo;
  • atsako už pavestų užduočių atlikimo savalaikiškumą, teikiamų duomenų tikslumą, laikosi teisės aktų reikalavimų ir asmens duomenų apsaugos nuostatų;
  • vykdo kitus Socialinės gerovės skyriaus patarėjo (turinčio pavaldžių) ir vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus ir nurodymus, susijusius su skyriaus uždavinių ir funkcijų įgyvendinimu.