Jolanta Marcinkevič

Vyresn. finansininkė

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

  • Turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą;  
  • Mokėti dirbti su „Microsoft Office” programiniu paketu, Finansų valdymo (FVS) bei dokumentų valdymo (DVS) sistemomis;
  • Mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
  • Savo darbe vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, administracijos direktoriaus ir seniūno įsakymais, kitais teisės aktais, susijusiais su pareigų vykdymu.

 

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

  • Vykdo seniūnijos finansinių lėšų buhalterinę apskaitą ir kontrolę;
  • Tvarko buhalterinę apskaitą Finansų valdymo sistemoje (FVS), MS modulyje - Mokėtinų sumų apskaita, GS modulyje - Gautinų sumų apskaita, PV modulyje - Pinigų apskaita, AT modulyje - Atsargų apskaita, IT modulyje - Turto apskaita, DK modulyje -  Didžiosios knygos apskaita;
  • Kartu su seniūnu sudaro seniūnijos biudžeto išlaidų sąmatą;
  • Sistemina ir analizuoja planinius ir apyskaitinius rodiklius, kurie apibūdina finansinę veiklą ir yra reikalingi planuojant seniūnijos biudžeto sąmatą;
  • Kartu su seniūnu rengia seniūnijos asignavimų projektą pagal programas ir išlaidas;
  • Kartu su seniūnu rengia Seniūnijos veiklos programos projektą (dalinai);
  • Pateikia Buhalterinės apskaitos skyriui paraiškas gauti lėšų iš patvirtinto savivaldybės (valstybės) biudžeto;
  • Sudaro ir pateikia savivaldybės administracijai biudžeto išlaidų sąmatos įvykdymo ketvirtines ir metines apyskaitas;
  • Pildo asignavimų, kasinių išlaidų apskaitos knygą;
  • Kontroliuoja viešųjų darbų sąmatų vykdymą;
  • Apskaičiuoja su programa „PASKATA“ darbo užmokestį viešųjų darbų darbuotojams, apskaičiuoja ir perveda  įmokas ir mokesčius, sudaro ir pasirašo skaičiavimo ir išmokų žiniaraščius;
  • Sudaro ir pateikia pažymas dėl finansavimo sumų ataskaitinio ketvirčio pabaigai;
  • Sudaro ir pateikia tvirtinti gautinų sumų senaties žiniaraščius ir Išankstinių apmokėjimų ir gautinų sumų vertės koregavimo žiniaraščius;
  • Su programa „PASKATA“ apskaičiuoja seniūnijos darbuotojams darbo užmokestį ir jiems skiriamus priedus, apskaičiuoja ir perveda  įmokas ir mokesčius, sudaro ir pasirašo skaičiavimo ir išmokų žiniaraščius;
  • Rengia pažymas apie priskaičiuotą ir išmokėtą darbo užmokestį bei kitas išmokas;
  • Pildo darbuotojų asmens sąskaitų korteles;
  • Pildo ir pateikia formas Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos skyriui  - pranešimus apie apdraustųjų valstybinio socialinio draudimo pradžią ir pabaigą, pranešimus dėl pašalpos skyrimo, pranešimus apie apdraustuosius darbo užmokestį ir socialinio draudimo įmokas už ataskaitinį laikotarpį ir kitas reikalingas formas;
  • Pildo ir pateikia Buhalterinės apskaitos skyriui mėnesines pajamų mokesčio ir PSD įmokų nuo A klasės pajamų deklaracijas ir metinę A klasės išmokų, nuo jų išskaičiuoto ir sumokėto pajamų mokesčio deklaracijas ir kitas ataskaitas reikalingas Valstybinei Mokesčių inspekcijai;
  • Pildo ir pateikia statistines formas- Seniūnijos savivaldybės ir valstybės turto, investicijų, darbo užmokesčio ir panašias statistines ataskaitas;
  • Tvarko Didžiąją knygą;
  • Pildo kasos pajamų ir išlaidų orderius (pagal poreikį);
  • Pasirašo kasos išlaidų ir pajamų orderius, mokėjimo žiniaraščius, Sodros ataskaitas, kasos knygas, finansines ataskaitas;
  • Tikrina grynųjų pinigų išmokėjimo dokumentus ir kasos knygą;
  • Sudaro ir pateikia Savivaldybės administracijai Seniūnijos tarpines (ketvirtines) ir metines ataskaitas pagal Viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartų (VSAFAS) reikalavimus;
  • Tvarko medžiagų bei ilgalaikio ir mažaverčio turto apskaitą seniūnijoje. Pildo ilgalaikio turto korteles, skaičiuoja ilgalaikio turto nusidėvėjimą, rengia materialinių vertybių nurašymo aktus;
  • Tvarko atsiskaitymus su įmonėmis ir įstaigomis;
  • Kontroliuoja Seniūnijos tarnybinio automobilio kuro sunaudojimą pagal patvirtintas normas bei kelionės lapus;
  • Tvarko atskaitingų asmenų apskaitą, tvarko ir pildo avanso apyskaitas;
  • Skaičiuoja nuompinigius už gyvenamųjų ir negyvenamųjų patalpų nuomą ir kontroliuoja apmokėjimą;
  • Tvarko banko dokumentus, rengia mokėjimo nurodymus į banką, traukia sąskaitos išrašus;
  • Atsako už sąskaitų - faktūrų išrašymą ir registraciją, pateikia sąskaitas už negyvenamųjų patalpų nuomą įmonėms, nuomojančioms patalpas Seniūnijos administraciniame pastate;
  • Apskaičiuoja faktines išlaidas ir pateikia sąskaitas už komunalines ir kitas paslaugas, suteiktas įmonėms, užimančioms patalpas Seniūnijos balanse esančiuose pastatuose;
  • Sudaro ir pateikia Kitų savivaldybės iždo pajamų ataskaitą už ketvirčius;
  • Aalyvauja metinės inventorizacijos komisijos darbe, pildo inventorizavimo aprašus;
  • Tvarko buhalterinius dokumentus pagal patvirtintą dokumentacijos planą;
  • Tvarko griežtos atsakomybės blankų apskaitą;
  • Atleidžiamas iš pareigų perduoda reikalus administracijos direktoriaus įgaliotam darbuotojui.