Elžbieta Glazko

Vyr. raštvedė

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

Šias pareigas einantis darbuotojas turi atitikti šiuos reikalavimus:

  • turėti aukštąjį arba aukštesnįjį išsilavinimą bei ne mažesnį kaip 3 metų darbo stažą;
  • darbe vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, administracijos direktoriaus ir seniūno įsakymais ir kitais teisės aktais, susijusiais su pareigų vykdymu;
  • mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
  • savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
  • išmanyti dokumentų rengimo taisykles;
  • sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
  • mokėti dirbti kompiuteriu, „Microsoft Office“ programiniu paketu;
  • mokėti valstybinę kalbą ir lenkų kalbą B2 lygiu;
  • turėti bendravimo su klientais įgūdžių, laikytis tarnybinės etikos.

 

PAGRINDINĖS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

  • organizuoja dokumentų valdymą seniūnijoje pagal norminių ir metodinių dokumentų reikalavimus;
  • rengia ir derina seniūno veiklos organizavimo įsakymus;
  • registruoja gaunamus dokumentus ir kontroliuoja gaunamų dokumentų vykdymą;
  • rengia, registruoja siunčiamus dokumentus ir atsakymus į gautus raštus;
  • registruoja gyventojų prašymus, pasiūlymus, skundus, kontroliuoja jų vykdymą, rengia pažymas, gyventojų charakteristikas;
  • rengia, derina dokumentacijos planus, formuoja ilgo ir nuolatinio saugojimo dokumentų bylas, derina dokumentų apyrašus, saugo archyvą;
  • rengia ir registruoja notarinius veiksmus;
  • registruoja ir išrašo mirties liudijimus, spausdina, derina ir teikia Vilniaus rajono savivaldybės administracijos Civilinės metrikacijos skyriui mirties aktus ir mirusiųjų piliečių asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų aprašus;
  • rengia ir derina seniūnijos darbuotojų atostogų grafikus;
  • rengia seniūnijos veiklos ataskaitas;
  • rengia ir tvarko seniūnaitijų, seniūnaičių rinkimų dokumentus, Vietos bendruomenių tarybos dokumentus;
  • tvarko adresų suteikimo dokumentus, padeda gyventojams teikti dokumentus dėl adreso suteikimo;
  • konsultuoja ir teikia metodinę paramą kitiems seniūnijos darbuotojams dokumentų tvarkymo klausimais.
  • vykdo gyvenamosios vietos deklaravimo funkcijas;
  • keičiantis darbuotojui, perduoda dokumentaciją, surašo perdavimo aktą, suderina su seniūnu ir pateikia tvirtinti administracijos direktoriui;
  • prireikus pavaduoja seniūną;
  • vykdo kitus seniūno nurodymus.