SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Šias pareigas einantis darbuotojas turi atitikti šiuos reikalavimus:
turėti aukštąjį arba aukštesnįjį išsilavinimą bei ne mažesnį kaip 3 metų darbo stažą;
darbe vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, administracijos direktoriaus ir seniūno įsakymais ir kitais teisės aktais, susijusiais su pareigų vykdymu;
mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
išmanyti dokumentų rengimo taisykles;
sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
mokėti dirbti kompiuteriu, „Microsoft Office“ programiniu paketu;
mokėti valstybinę kalbą ir lenkų kalbą B2 lygiu;
turėti bendravimo su klientais įgūdžių, laikytis tarnybinės etikos.
PAGRINDINĖS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
organizuoja dokumentų valdymą seniūnijoje pagal norminių ir metodinių dokumentų reikalavimus;
rengia ir derina seniūno veiklos organizavimo įsakymus;
registruoja gaunamus dokumentus ir kontroliuoja gaunamų dokumentų vykdymą;
rengia, registruoja siunčiamus dokumentus ir atsakymus į gautus raštus;
registruoja gyventojų prašymus, pasiūlymus, skundus, kontroliuoja jų vykdymą, rengia pažymas, gyventojų charakteristikas;
rengia, derina dokumentacijos planus, formuoja ilgo ir nuolatinio saugojimo dokumentų bylas, derina dokumentų apyrašus, saugo archyvą;
rengia ir registruoja notarinius veiksmus;
registruoja ir išrašo mirties liudijimus, spausdina, derina ir teikia Vilniaus rajono savivaldybės administracijos Civilinės metrikacijos skyriui mirties aktus ir mirusiųjų piliečių asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų aprašus;
rengia ir derina seniūnijos darbuotojų atostogų grafikus;
rengia seniūnijos veiklos ataskaitas;
rengia ir tvarko seniūnaitijų, seniūnaičių rinkimų dokumentus, Vietos bendruomenių tarybos dokumentus;
tvarko adresų suteikimo dokumentus, padeda gyventojams teikti dokumentus dėl adreso suteikimo;
konsultuoja ir teikia metodinę paramą kitiems seniūnijos darbuotojams dokumentų tvarkymo klausimais.
vykdo gyvenamosios vietos deklaravimo funkcijas;
keičiantis darbuotojui, perduoda dokumentaciją, surašo perdavimo aktą, suderina su seniūnu ir pateikia tvirtinti administracijos direktoriui;