Teresa Zacharevič

Vyr. specialistė

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

  • turėti aukštąjį universitetinį arba aukštesnįjį išsilavinimą;
  • mokėti lenkų ir rusų kalbas savarankiško vartotojo B2 lygiu;
  • turėti ne mažesnę kaip dvejų metų darbo patirtį;
  • išmanyti Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius vietos savivaldą, viešąjį administravimą, visuomenės informavimą, teisę gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių įstaigų, asmens duomenų teisinę apsaugą, dokumentų tvarkymo ir rengimo taisykles;
  • gebėti kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, savarankiškai planuoti ir organizuoti veiklą;
  • sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
  • mokėti dirbti kompiuteriu ir naudotis Microsoft Office paketo pagrindinėmis programomis bei interneto naršyklėmis.

 

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

  • atlieka Savivaldybės tinklalapio redaktoriaus funkcijas; prižiūri ir tvarko Savivaldybės interneto svetainės turinį lietuvių ir užsienio kalbomis;
  • skelbia Savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių bei interesantų teikiamą informaciją atitinkamose Savivaldybės interneto svetainės skiltyse;
  • koordinuoja, tvarko ir atnaujina Savivaldybės internetinės svetainės „Veikla“, „Paslaugos“, „Architektūra ir teritorijų planavimas“ skiltis;
  • renka informaciją apie Savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių bei Savivaldybės institucijų veiklą, Savivaldybės teisės aktus, projektus, reikšmingus Savivaldybės bendruomenei, ją apibendrina ir informuoja visuomenę;
  • analizuoja žiniasklaidos informaciją Savivaldybei aktualiais klausimais, prireikus rengia informacijos patikslinimus;
  • rengia Savivaldybės mero, jo pavaduotojų, Savivaldybės administracijos vadovų kalbų, sveikinimų, pranešimų ir kt. proginių tekstų projektus; prireikus viešina juos žiniasklaidos priemonėse;
  • prireikus pagal kompetenciją dalyvauja rengiant leidinius (lankstinukus, informacinius žinynus ir pan.) lietuvių ir užsienio kalbomis apie Savivaldybę, Vilniaus rajoną;
  • pateikia elektroniniu būdu Savivaldybės tarybos sprendimų projektus ir rengimo dokumentus Savivaldybės tarybos nariams, Vyriausybės atstovui;
  • skelbia Savivaldybės tarybos sprendimų projektus Teisės aktų projektų posistemėje (www.lrs.lt);
  • skelbia norminius Savivaldybės tarybos sprendimus Teisės aktų registre;
  • registruoja, tvarko skyriaus veiklos dokumentus, užtikrina tinkamą dokumentų saugojimą, naikinimą ir perdavimą į archyvą;
  • pildo skyriaus darbo laiko apskaitos žiniaraštį;
  • bendradarbiauja ir keičiasi informacija su Savivaldybės administracijos struktūriniais padaliniais, kitomis institucijomis ir žiniasklaidos atstovais, siekiant užtikrinti vidinę ir išorinę Savivaldybės komunikaciją;
  • prireikus verčia informaciją iš (į) užsienio kalbų(-as);
  • dalyvauja pagal kompetenciją darbo grupių ir komisijų veikloje;
  • rengia Savivaldybės teisės aktų skyriaus veiklos klausimais projektus;
  • įgyvendina pagal kompetenciją Savivaldybės teisės aktus, vykdo Savivaldybės tarybos, Savivaldybės mero, Savivaldybės administracijos direktoriaus pavedimus;
  • nagrinėja pagal kompetenciją fizinių ir juridinių asmenų prašymus, skundus, Savivaldybės tarybos narių, Savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių paklausimus ir rengia jiems atsakymų projektus;
  • pavaduoja kitą Skyriaus darbuotoją jo nesant, siekdamas užtikrinti darbų tęstinumą;
  • vykdo kitus su Skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio Skyriaus vedėjo pavedimus tam, kad būtų pasiekti Savivaldybės strateginiai tikslai.