Dovilė Garnienė

Vyresn. specialistė

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

  • turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija;
  • išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius viešuosius pirkimus, dokumentų valdymo organizavimą, teisės aktų ir sutarčių rengimo taisykles, bei mokėti juos taikyti praktikoje;
  • mokėti dirbti su „Microsoft Office“ programomis (MS Word, MS Excel, MS Outlook, Internet Explorer);
  • mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
  • gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
  • mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
  • laikytis tarnybinės etikos, nepriekaištingai atlikti savo pareigas;
  • mokėti dirbti su internetinės bankininkystės sistema, paslaugas teikiančių įmonių savitarnos svetainėmis.

 

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

  • organizuoja ir vykdo viešuosius pirkimus;
  • tvarko viešųjų pirkimų duomenis CPO, CVP, IS veda viešųjų pirkimų dokumentaciją, sudaro metinę viešųjų pirkimų ataskaitą, kurią pateikia per CPO, CVP, IS;
  • tvarko viešųjų pirkimų, prekių (paslaugų) pirkimo konkursų dokumentaciją;
  • rengia gyvenamųjų patalpų nuomos sutartis, nustatyta tvarka įregistruoja sutartis, VĮ Registrų centre;
  • atsako už žemės sklypų, skirtų visuomenės poreikiams, suformavimo projektavimo, kadastrinių matavimų bylų sudarymo, panaudos sutarčių sudarymo bei įregistravimo Registrų centre parengimą;
  • atlieka nekilnojamo turto, priklausančio Vilniaus rajono savivaldybei, teisinę registraciją,   pildo metinės inventorizacijos aprašus;
  • padeda rengti dokumentus perdavimui į archyvą pagal dokumentų valdymo reikalavimus;
  • dirba su vietinės rinkliavos administravimo sistema „Mokesta“ ir atlieka visas funkcijas, susijusias su rinkliavos administravimu, teikia informaciją komunalinių atliekų tvarkymo klausimais;
  • tvarko dokumentus pagal dokumentacijos planą;
  • dalyvauja Savivaldybės ir seniūnijos organizuojamuose renginiuose;
  • pagal kompetenciją vykdo kitus Seniūno pavedimus.