Jelena Gordej

Vyr. specialistė

FUNKCIJOS

  • Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
  • Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
  • Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
  • Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
  • Atlieka priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų atlikimą.
  • Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
  • Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
  • Rengia ir teikia pasiūlymus su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais klausimais.
  • Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
  • Apskaičiuoja Įmoką pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtiną įmokų nustatymo metodiką ir Savivaldybės tarybos sprendimu patvirtintus Savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos tarifus ir kompensacijas Iniciatoriams už patirtas Savivaldybės infrastruktūros plėtros sutartyje nustatytas Savivaldybės infrastruktūros plėtros išlaidas bei administruoja jų išmokėjimą..
  • Nagrinėja iniciatorių pasiūlymus dėl Savivaldybės infrastruktūros plėtros sutarties sudarymo ir sutartyje numatytų įsipareigojimų įgyvendinimo. Rengia Savivaldybės infrastruktūros plėtros sutarties standartines (pavyzdines) sąlygas ir skelbia pasirašytas Savivaldybės infrastruktūros plėtros sutartis Lietuvos Respublikos savivaldybių infrastruktūros plėtros įstatyme nustatyta tvarka.
  • Nagrinėja suinteresuotų asmenų pasiūlymus dėl Savivaldybės infrastruktūros pripažinimo prioritetine. Rengia Organizatoriaus sprendimus dėl pasiūlymų atmetimo, kai pasiūlymas atmetamas arba inicijuoja Savivaldybės tarybos sprendimo dėl savivaldybės infrastruktūros pripažinimo prioritetine projekto rengimo procedūrą, kai pasiūlymas priimamas..
  • IS "Infostatyba" priimtus prašymus teisės aktu nustatyta tvarka ir terminais skelbia subjektams privalantiems patikrinti statinio projektus bei juos tikrina. Tikrina dokumentus IS Infostatyba ir priima sprendimus dėl pastatų (statinių) projektavimo, statybos ir pastatų (statinių) užbaigimo..
  • Dalyvauja tarybos sprendimais, mero potvarkiais, Administracijos direktoriaus įsakymais sudarytose komisijose (darbo grupėse) bei suteikia joms su savo atliekamomis funkcijomis informaciją..


SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

  • išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
  • studijų kryptis – statybos inžinerija (arba);

arba:

  • išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
  • darbo patirties sritis – profesinė patirtis einant teritorijų planavimo ar statinių statybos techninės veiklos pagrindinių sričių vadovo pareigas arba darbo teritorijų planavimo valstybinės priežiūros srityse patirtis;
  • darbo patirtis srityje – 1 metai.

Užsienio kalba (-os) ir jos (-ų) mokėjimo lygis:

  • lenkų (B2).

Transporto priemonių pažymėjimai:

  • turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).