SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija;
mokėti dirbti su „Microsoft Office“ programiniu paketu bei vidine dokumentų valdymo sistema;
išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius vietos savivaldą, viešąjį administravimą, valstybės tarnybą, darbo teisę, ir gebėti juos taikyti;
gebėti rengti savivaldybės lygmens teisės aktus (sprendimus, potvarkius, įsakymus ir kt.);
mokėti valstybinę kalbą pagal Lietuvos Respublikos valstybinės kalbos įstatymo reikalavimus;
mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, taip pat valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą;
gebėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti ataskaitas;
laikytis tarnybinės etikos, gerbti žmogaus teises ir padėti šias teises įgyvendinti;
vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, administracijos direktoriaus įsakymais, kitais teisės aktais, susijusiais su pareigų vykdymu.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
įgyvendina VRSA Paslaugų ir dokumentų valdymo skyriaus klientų aptarnavimo veiklos kokybės stebėseną;
analizuoja klientų aptarnavimo procesus, identifikuoja tobulintinas vietas, inicijuoja ir valdo pokyčius, reikalui esant, inicijuoja atitinkamus informacinių sistemų pakeitimus;
teikia ataskaitas, išvadas ir siūlymus skyriaus vedėjui dėl klientų aptarnavimo veiklos kokybės gerinimo, darbo tobulinimo, procesų optimizavimo bei skaitmenizavimo;
padeda VRSA Paslaugų ir dokumentų valdymo skyriui siekti geresnių klientų aptarnavimo veiklos efektyvumo rezultatų ir spręsti skyriaus organizacines problemas;
renka, apdoroja ir analizuoja su klientų aptarnavimo centro veiklos kokybe susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą;
dalyvauja organizuojant VRSA Paslaugų ir dokumentų valdymo skyriaus klientų aptarnavimo paslaugų kokybės vertinimą, modeliuoja administracinių paslaugų teikimo procesus;
dalyvauja skyriaus klientų aptarnavimo projektų įgyvendinimo ir priežiūros veikloje;
nagrinėja ir rengia pasiūlymus bei išvadas dėl teisės aktų projektų skyriaus klientų aptarnavimo klausimais;
siekdamas įgyvendinti Paslaugų ir dokumentų valdymo skyriaus ir VRSA strateginius tikslus, pagal savo kompetenciją, vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio skyriaus vedėjo pavedimus.