SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
mokėti dirbti su „Microsoft Office“ programiniu paketu bei vidine dokumentų valdymo sistema;
išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius vietos savivaldą, viešąjį administravimą, valstybės tarnybą, darbo teisę, ir gebėti juos taikyti;
gebėti rengti savivaldybės lygmens teisės aktus (sprendimus, potvarkius, įsakymus ir kt.);
būti susipažinusiam su informacinių sistemų administravimu ir informacinių sistemų saugumo užtikrinimo priemonėmis;
mokėti valstybinę kalbą pagal Lietuvos Respublikos valstybinės kalbos įstatymo reikalavimus;
mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, taip pat valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą;
gebėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti ataskaitas;
laikytis tarnybinės etikos, gerbti žmogaus teises ir padėti šias teises įgyvendinti;
vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, administracijos direktoriaus įsakymais, kitais teisės aktais, susijusiais su pareigų vykdymu.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
pagal kompetenciją rengia pasiūlymus paslaugoms ir (arba) darbams, kurių reikia Vilniaus rajono savivaldybės administracijos Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos paskyros plėtros veikloms įgyvendinti, vertina gautus pasiūlymus;
dalyvauja diegiant Vilniaus rajono savivaldybės administracijos Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos paskyroje integracines sąsajas su kitomis Vilniaus rajono savivaldybės informacinėms sąsajomis, vertina jų realizaciją ir veikimą;
pagal kompetenciją vykdo Vilniaus rajono savivaldybės administracijos Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos paskyros diegimo veiklas Vilniaus rajono savivaldybės administracijoje, teikia informaciją administracijos ir seniūnijų darbuotojams Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos naudojimo klausimais;
sprendžia Vilniaus rajono savivaldybės administracijos pagalbos tarnyboje registruotas užklausas, susijusias su Vilniaus rajono savivaldybės administracijos Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos paskyros naudojimu ir administravimu;
derina, testuoja ir prižiūri Vilniaus rajono savivaldybės administracijos Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos paskyrą produkcinėje ir mokomojoje aplinkose;
tvarko Vilniaus rajono savivaldybės Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos paskyrą: bazinius dokumentų, užduočių ir darbų eigų šablonus, klasifikatorius, kitus bendruosius administracinius objektus bei vykdo šių objektų veikimo stebėseną, koordinuoja Vilniaus rajono savivaldybės Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos integracinių sąsajų veikimą;
teikia informaciją apie užduočių vykdymo eigą ir jų įvykdymą suinteresuotoms šalims;
dalyvauja vykdant Vilniaus rajono savivaldybės administracijos Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos paskyros funkcionalumų testavimuose;
pagal kompetenciją vertina Vilniaus rajono savivaldybės Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos paskyros naudojimo ir funkcionavimo rizikas ir teikia pasiūlymus Grupės vadovui, kaip jas valdyti;
nagrinėja ir teikia pastabas, pasiūlymus bei išvadas dėl Lietuvos Respublikos įstatymų, Vyriausybės nutarimų, kitų teisės aktų projektų grupės kompetencijos klausimais;
vykdo kitas teisės aktų nustatytas funkcijas ir kitus nenuolatinio pobūdžio grupės vadovo pavedimus.