Dariuš Lyskoit

Specialistas

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM  DARBUOTOJUI

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

  • būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais savivaldybės veiklą, susijusiais su pareigų vykdymu;
  • turėti ne žemesnį, kaip vidurinį išsilavinimą;
  • turėti darbo patirtį kompiuterinių sistemų administravimo;
  • mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
  • savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
  • sklandžiai reikšti mintis raštu ir žodžiu;
  • išmanyti kalbos kultūros, dokumentų rengimo, tvarkymo bei apskaitos taisykles;
  • išmanyti kompiuterinių tinklų veikimo principus, apsaugos nuo virusų priemones, Dokumentų valdymo sistema (DVS).

 

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

  • prižiūri ir administruoja dokumentų valdymo sistemą;
  • rūpinasi Tarybos posėdžių transliavimu į Youtube, Facebook svetaines;
  • kuria dokumentų valdymo sistemoje naujas bylas, registrus;
  • kuria dokumentų valdymo sistemoje dokumentų formas, šablonus;
  • kuria ir prižiūri dokumentų valdymo sistemoje dokumentų procesus;
  • konsultuoja priskirtos srities klausimais;
  • pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje;
  • rengia ir teikia pasiūlymus su informacinėmis technologijomis susijusiais klausimais;
  • skyriaus vedėjui pavedus, rengia ataskaitas, pažymas bei informaciją apie atliktą darbą;
  • vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su Skyriaus veikla susijusius pavedimus.