SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais savivaldybės veiklą, susijusiais su pareigų vykdymu;
turėti ne žemesnį, kaip vidurinį išsilavinimą;
turėti darbo patirtį kompiuterinių sistemų administravimo;
mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
sklandžiai reikšti mintis raštu ir žodžiu;
išmanyti kalbos kultūros, dokumentų rengimo, tvarkymo bei apskaitos taisykles;
išmanyti kompiuterinių tinklų veikimo principus, apsaugos nuo virusų priemones, Dokumentų valdymo sistema (DVS).
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
prižiūri ir administruoja dokumentų valdymo sistemą;
rūpinasi Tarybos posėdžių transliavimu į Youtube, Facebook svetaines;
kuria dokumentų valdymo sistemoje naujas bylas, registrus;
kuria dokumentų valdymo sistemoje dokumentų formas, šablonus;
kuria ir prižiūri dokumentų valdymo sistemoje dokumentų procesus;
konsultuoja priskirtos srities klausimais;
pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje;
rengia ir teikia pasiūlymus su informacinėmis technologijomis susijusiais klausimais;
skyriaus vedėjui pavedus, rengia ataskaitas, pažymas bei informaciją apie atliktą darbą;
vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su Skyriaus veikla susijusius pavedimus.