SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą;
mokėti dirbti MS Office programiniu paketu bei socialinių išmokų skaičiavimo programomis: socialinės paramos šeimai informacinė sistema (toliau-SPIS), elektronine socialinės paramos šeimai informacine sistema (e‘SPIS), programa „Parama“;
išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus norminius aktus, reglamentuojančius socialinių išmokų, kompensacijų skyrimą, socialinių paslaugų teikimą;
mokėti rengti savivaldybės tarybos sprendimų, administracijos direktoriaus, skyriaus vedėjo įsakymų projektus;
mokėti valdyti, analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti ataskaitas, vidaus teisės aktus bei išvadas;
sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimo taisykles;
mokėti bendrauti su klientais, nustatyti jų socialinius poreikius;
laikytis tarnybinės etikos, gerbti žmogaus teises.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
koordinuoja patyrusiems riziką, be tėvų globos likusiems vaikams socialinių paslaugų teikimą bei kontroliuoja teikiamų paslaugų kokybę;
renka reikiamus dokumentus dėl socialinių paslaugų skyrimo, ruošia sprendimo projektus;
organizuoja socialinių paslaugų teikimą, patyrusiems riziką ar likusiems be tėvų globos vaikams;
teikia Socialinės globos paslaugų skyrimo socialinę riziką patyrusiems vaikams, be tėvų globos likusiems vaikams komisijai svarstyti socialinės globos paslaugų skyrimo dokumentus, rengia komisijos protokolus ir sprendimų dėl paslaugų skyrimo projektus;
organizuoja vaiko laikinosios globos (rūpybos) nustatymą, svečiavimąsi ir nuolatinio globėjo (rūpintojo) paiešką, dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje;
organizuoja vaikų apgyvendinimą socialinės globos įstaigose ar šeimynose;
rengia sutarčių projektus su valstybinėmis institucijomis, visuomeninėmis organizacijomis, religinėmis bendruomenėmis, juridiniais ir fiziniais asmenimis dėl socialinių paslaugų šeimai ir vaikams teikimo;
sutikrina ir vizuoja socialinių įstaigų pateiktas sąskaitas faktūras už socialines globos paslaugas vaikams bei socialinės priežiūros paslaugas socialinę riziką patyrusioms šeimoms teikimą;
tarpininkauja ir bendradarbiauja su socialinių paslaugų įstaigomis, šeimynomis, teikiančiomis socialines paslaugas, likusiems be tėvų globos vaikams, riziką patyrusiems vaikams;
tikrina socialinių paslaugų įstaigų, organizuojančių socialines paslaugas socialinę riziką patyrusiems vaikams, be tėvų globos likusiems vaikams, pateiktas paraiškas dėl lėšų skyrimo;
teisės aktų nustatyta tvarka priima asmenų prašymus dėl vaiko laikinosios priežiūros vaiko tėvų ar kitų jo atstovų pagal įstatymą prašymu nustatymo;
užtikrina laikinojo globėjo paskyrimą;
rengia Savivaldybės merui potvarkio projektą dėl laikinosios globos (rūpybos) nustatymo;
bendradarbiaudamas su Globos centrais rengia planus, tvarkas bei programas vaiko globos srityje;
koordinuoja ir kontroliuoja globos centrų veiklą;
nustatyta tvarka nagrinėja juridinių ir fizinių asmenų prašymus, pasiūlymus, paklausimus, skundus ir rengia atsakymų projektus;
teisei į socialines paslaugas nustatyti naudojasi socialinės paramos informacinės sistemos (SPIS) duomenų bazės priėjimu prie registrų;
teisės aktų nustatyta tvarka renka informaciją apie paslaugų gavėjų gaunamas pajamas, dalyvavimą aktyviose darbo rinkos priemonėse, registraciją darbo biržoje ir kt.;
rengia savivaldybės tarybos sprendimų, administracijos direktoriaus, skyriaus vedėjo įsakymų projektus, susijusius su skyriaus veikla;
dalyvauja savivaldybės komisijų darbe;
Vilniaus rajono savivaldybės strateginio veiklos plano pildymas;
vykdo kitus skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus ir nurodymus, susijusius su skyriaus uždavinių ir funkcijų įgyvendinimu.