Vaida Šiugždinytė

Vyr. specialistė

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM  DARBUOTOJUI

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

  • būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais savivaldybės veiklą, susijusiais su pareigų vykdymu;
  • turėti aukštąjį išsilavinimą;
  • turėti darbo patirtį;
  • mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
  • savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
  • sklandžiai reikšti mintis raštu ir žodžiu;
  • išmanyti Dokumentų rengimo, tvarkymo bei apskaitos taisykles;
  • mokėti dirbti kompiuteriu (Microsoft Office programiniu paketu), Dokumentų valdymo sistema (DVS).

 

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

  • renka dokumentus dėl Savivaldybės tarybos narių veiklos apmokėjimo, atlieka jų pirminį tvarkymą;
  • registruoja Dokumentų valdymo sistemoje (DVS) Tarybos narių apskaitos žiniaraščius;
  • prireikus daro dokumentų kopijas;
  • padeda rengti posėdžius, pasitarimus;
  • protokoluoja organizuojamus posėdžius, pasitarimus;
  • tinkamai saugo dokumentus iki jų perdavimo į Savivaldybės archyvą;
  • pagal kompetenciją tvarko archyvinius dokumentus, formuoja bylas ir perduoda jas į Savivaldybės archyvą, surašo perdavimo aktą;
  • dalyvauja pagal savo kompetenciją komisijų ir darbo grupių veikloje;
  • užtikrina informacijos ir dokumentų konfidencialumą ir saugumą;
  • pagal vedėjo patvirtintą grafiką „Informacijos langelyje“ žodžiu ir telefonu teikia interesantams bendro pobūdžio informaciją apie Savivaldybės darbą;
  • vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Bendrojo skyriaus vedėjo pavedimus.