Daina Eitutytė

Patarėja

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

  • turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
  • žinoti kompiuterinio tinklo administravimo, kompiuterinių tinklų veikimo principus, gerai išmanyti ir mokėti dirbti su populiariausiais biuro programiniais paketais;
  • išmanyti Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos, Elektroninių ryšių, Kibernetinio saugumo įstatymus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius pareigų atlikimą;
  • turėti ne mažesnę kaip 3 metų dokumentų valdymo sistemų administravimo darbo patirtį ir vienerių metų patirtį veiklos procesų koordinavimo srityje;
  • mokėti anglų kalbą B1 lygiu;
  • mokėti savarankiškai organizuoti ir planuoti savo darbą.

 

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

  • administruoja savivaldybės administracijos naudojamų informacinių sistemų veiklą;
  • vertina savivaldybės administracijos atskirus veiklos procesus, teikia siūlymus dėl jų standartizavimo;
  • koordinuoja ir užtikrina sklandų Dokumentų valdymo sistemos veikimą, atlieka jos tobulinimo ir pritaikymo administracijos poreikiams darbus;
  • teikia pasiūlymus dėl norminių teisės aktų rengimo pagal savo kompetenciją;
  • kuria, pristato, derina automatizuotų sprendimų projektus;
  • dalyvauja svarstant administracinės naštos mažinimo klausimus, teikia pasiūlymus dėl procesų optimizavimo ir efektyvumo didinimo;
  • atlieka veiklos monitoringą, analizuoja veiklos tobulinimo priemonių tinkamumą ir poveikį;
  • gavęs pavedimą, analizuoja, sistemina ir teikia informaciją administracijos direktoriui pagal savo kompetenciją;
  • teikia informaciją ir metodinę pagalbą administracijos darbuotojams procesų valdymo ir duomenų tvarkymo klausimais;
  • šias pareigas einantis darbuotojas vykdo kitus administracijos direktoriaus nenuolatinio pobūdžio pavedimus.