Joana Klenovska

Vyr. specialistė

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

  • turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija;
  • mokėti dirbti su „Microsoft Office“ programomis ir gebėti naudotis informacinėmis sistemomis (SPIS, „Parama“, registrų prieiga);
  • turėti ne mažesnį kaip 2 metų darbo stažą;
  • mokėti analizuoti, sisteminti ir vertinti informaciją;
  • išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus norminius teisės aktus, reglamentuojančius socialinių išmokų, kompensacijų skyrimą;
  • gebėti savarankiškai planuoti darbą, priimti sprendimus, vertinti prašymus, skirti socialinę paramą bei analizuoti šią sritį reglamentuojančius teisės aktus ir mokėti juos pritaikyti;
  • sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimo taisykles;
  • turėti gerus bendravimo įgūdžius, mokėti dirbti su socialiai pažeidžiamomis gyventojų grupėmis;
  • gebėti bendrauti su įvairiomis socialinėmis grupėmis, nustatyti jų socialinius poreikius, dirbti komandoje, laikytis etikos normų.

 

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

  • teikia informaciją gyventojams dėl socialinės paramos skyrimo, paramos formų, sąlygų, dokumentų pateikimo tvarkos;
  • priima gyventojų prašymus ir dokumentus dėl išmokų vaikams, socialinės paramos mokiniams, piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams, individualios pagalbos teikimo išlaidų kompensacijos, paramos mirties atveju bei kitos paramos, kurią pagal kompetenciją skiria Socialinės gerovės skyrius, ir dėl kurių prašymai priimami seniūnijose;
  • tikrina gyventojų pateiktų duomenų teisingumą SPIS duomenų bazėse, daro pateiktų dokumentų skaitmenizuotas kopijas, suveda duomenis į informacinę sistemą „Parama“ ir SPIS, teikia prašymus pateikti papildomus dokumentus;
  • vertina pareiškėjų pajamas, turtą ir kitus dokumentus, apskaičiuoja socialinių išmokų dydį bei rengia sprendimo projektą dėl išmokos skyrimo;
  • socialinės pašalpos gavėjams apskaičiuoja visuomenei naudingos veiklos atlikimo trukmę bei išduoda nukreipimą dėl šios veiklos atlikimo, vykdo visuomenės naudingos veiklos atlikimo priežiūrą;
  • išduoda ir pasirašo išmokų gavėjams pažymas apie jų gaunamas išmokas bei pažymas dėl būsto šildymo išlaidų ir geriamojo vandens išlaidų kompensacijų;
  • teisės aktų nustatyta tvarka informuoja pareiškėjus raštu dėl socialinių išmokų, kompensacijų neskyrimo, nurodo  neskyrimo priežastį;
  • formuoja išmokų gavėjų bylas, tvarko reikiamą dokumentaciją, pasibaigus išmokų bylų saugojimo kompiuterinėje laikmenoje terminui, sutvarkytas bylas perduoda į archyvą;
  • rengia tarnybinius pranešimus Vilniaus rajono socialinių paslaugų centrui dėl rajono gyventojų buities ir gyvenimo sąlygų patikrinimo akto pateikimo teisės aktų nustatyta tvarka;
  • teikia dokumentus seniūnijos Piniginės socialinės paramos skyrimo komisijai dėl piniginės socialinės paramos išimties tvarka bei tikslinių, sąlyginių ir periodinių pašalpų skyrimo tikslingumo;
  • rengia oficialius paklausimus dėl paramos skyrimo pagrįstumo kitoms institucijoms;
  • teikia pasiūlymus dėl piniginės socialinės paramos, socialinės paramos mokiniams ir kitos paramos teikimo būdų pakeitimų, susijusių su priskirtomis funkcijomis;
  • rūpinasi paramos pagal materialinio nepritekliaus mažinimo programą skyrimu: priima ir vertina prašymus, tikrina pajamas, tvarko duomenis SPIS sistemoje, sudaro ir atnaujina paramos gavėjų sąrašus;
  • priskiria socialinę kortelę kiekvienam paramos gavėjui, kortelių unikalius numerius suveda į SPIS, informuoja paramos gavėjus apie socialinių kortelių atsiėmimo datą, išduoda socialines korteles, nustato socialinių kortelių poreikį pagal prekybos tinklus;
  • bendrauja ir bendradarbiauja su nevyriausybinėmis organizacijomis, religinėmis ir kaimo bendruomenėmis, seniūnaičiais,  spręsdamas iškilusias problemas;
  • dalyvauja savivaldybės mero ir administracijos direktoriaus sudarytų ir kitų komisijų, darbo grupių darbe;
  • atsako už tinkamą ir savalaikį funkcijų atlikimą, teisės aktų laikymąsi, paramos gavėjų duomenų apsaugą, socialinių išmokų, kompensacijų skyrimo teisingumą ir teisėtumą, pateikiamos informacijos tikslumą bei terminų laikymąsi;
  • koordinuoja, vertina ir tobulina socialinės paramos administravimo procesus bei užtikrina efektyvų jų įgyvendinimą;
  • vykdo kitus Socialinės gerovės skyriaus patarėjo (turinčio pavaldžių) ir vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus ir nurodymus, susijusius su skyriaus uždavinių ir funkcijų įgyvendinimu.