vykdo seniūnijos finansinių lėšų buhalterinė apskaitą ir kontrolę;
buhalterinę apskaitą tvarko Finansų valdymo sistemoje (FVS);
kartu su seniūnu sudaro seniūnijos biudžeto išlaidų sąmatą;
sistemina ir analizuoja planinius ir apyskaitinius rodiklius, kurie apibūdina finansinę veiklą ir yra reikalingi planuojant seniūnijos biudžeto sąmatą;
kartu su seniūnu rengia seniūnijos asignavimų projektą pagal programas ir išlaidas;
kartu su seniūnu rengia Seniūnijos veiklos programos projektą;
pateikia Buhalterinės apskaitos skyriui paraiškas gauti lėšų iš patvirtinto savivaldybės (valstybės) biudžeto;
sudaro ir pateikia savivaldybės administracijai biudžeto išlaidų sąmatos įvykdymo ketvirtines ir metines apyskaitas;
pildo darbuotojų, dirbančiųjų pagal užimtumo didinimo programą darbo laiko apskaitos žiniaraščius, apskaičiuoja su programa „PASKATA“ darbo užmokestį, apskaičiuoja ir perveda įmokas ir mokesčius, sudaro ir pasirašo skaičiavimo ir išmokų žiniaraščius;
tvarko ir teikia ataskaitas apie darbuotojus, dirbančius pagal užimtumo didinimo programą;
pildo seniūnijos darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščius;
su programa „PASKATA“ apskaičiuoja seniūnijos darbuotojams darbo užmokestį ir jiems skiriamus priedus, apskaičiuoja ir perveda įmokas ir mokesčius, sudaro ir pasirašo skaičiavimo ir išmokų žiniaraščius;
rengia pažymas apie priskaičiuotą ir išmokėtą darbo užmokestį bei kitas išmokas;
pildo darbuotojų asmens sąskaitų korteles;
pildo ir pateikia formas Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos skyriui - pranešimus apie apdraustųjų valstybinio socialinio draudimo pradžią ir pabaigą, pranešimus dėl pašalpos skyrimo, pranešimus apie apdraustuosius darbo užmokestį ir socialinio draudimo įmokas už ataskaitinį laikotarpį ir kitas reikalingas formas;
pildo ir pateikia Buhalterinės apskaitos skyriui mėnesines pajamų mokesčio ir PSD įmokų nuo A klasės pajamų deklaracijas ir metinę A klasės išmokų, nuo jų išskaičiuoto ir sumokėto pajamų mokesčio deklaracijas ir kitas ataskaitas reikalingas Valstybinei mokesčių inspekcijai;
pildo ir pateikia statistines formas – Seniūnijos savivaldybės ir valstybės turto, investicijų, automobilių kelių, darbo užmokesčio ir panašias statistines ataskaitas;
tvarko Didžiąją knygą;
pildo kasos pajamų ir išlaidų orderius;
pasirašo kasos išlaidų ir pajamų orderius, mokėjimo žiniaraščius, Sodros ataskaitas, kasos knygas, finansines ataskaitas;
tikrina grynųjų pinigų išmokėjimo dokumentus ir kasos knyga;
sudaro ir pateikia Savivaldybės administracijai Seniūnijos tarpines (ketvirtines) ir metines ataskaitas pagal Viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartų (VSAFAS) reikalavimus;
tvarko medžiagų bei ilgalaikio ir mažaverčio turto apskaitą seniūnijoje. Pildo ilgalaikio turto korteles, skaičiuoja ilgalaikio turto nusidėvėjimą, rengia materialinių vertybių nurašymo aktus;
tvarko atsiskaitymus su įmonėmis ir įstaigomis;
tikrina Seniūnijos tarnybinio automobilio kuro sunaudojimą pagal patvirtintas normas bei kelionės lapus;
tvarko atskaitingų asmenų apskaitą, tvarko ir pildo avanso apyskaitas;
skaičiuoja nuompinigius už gyvenamųjų patalpų nuomą ir kontroliuoja apmokėjimą;
tvarko banko dokumentus, rengia mokėjimo nurodymus į banką, traukia banko sąskaitos išrašus, registruoja mokėjimo nurodymus;
kontroliuoja seniūnijos lėšų panaudojimą pagal sąmatoje numatytus straipsnius ir sumas;
išrašo sąskaitas faktūras (jei to reikalauja klientas) ir registruoja;
atsako už gautų PVM sąskaitų-faktūrų registraciją;
tvarko griežtos atsakomybės blankų registracija, išdavimą ir nurašymą;
dalyvauja metinės inventorizacijos komisijos darbe, pildo inventorizavimo aprašus;
pateikia pažymą tiekėjui apie suvartotą per mėnesį Seniūnijos objektuose elektros energiją;
užtikrina buhalterinių dokumentų ir registrų išsaugojimą;
tvarko bylas pagal dokumentacijos planą;
vykdo kitus seniūno nurodymus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
turėti aukštąjį išsilavinimą, finansininko kvalifikaciją arba jam prilygintą išsilavinimą;
turėti ne mažiau vienerių metų darbo patirtį buhalterinės apskaitos srityje;
mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office ir Internet Explorer“ programinių paketu;
mokėti dirbti su Personalo valdymo ir darbo užmokesčio skaičiavimo sistema „PASKATA“, finansų valdymo sistema (FVS), Elektronine draudėjų aptarnavimo sistema (EDAS), Buhalterinės apskaitos programa LABBIS, Internetinės bankininkystės sistema, paslaugas teikiančių įmonių savitarnos svetainėmis;
mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
savo darbe vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, administracijos direktoriaus ir seniūno įsakymais, kitais teisės aktais, susijusiais su pareigų vykdymu.