Joanna Sudujko

Vyr. specialistė

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

  • turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija;
  • mokėti dirbti su „Microsoft Office“ programiniu paketu bei vidine dokumentų valdymo sistema;
  • išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius vietos savivaldą, viešąjį administravimą, valstybės tarnybą, darbo teisę, ir gebėti juos taikyti;
  • gebėti rengti savivaldybės lygmens teisės aktus (sprendimus, potvarkius, įsakymus ir kt.);
  • mokėti valstybinę kalbą pagal Lietuvos Respublikos valstybės kalbos įstatymo reikalavimus;
  • mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, taip pat valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
  • gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą;
  • gebėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti ataskaitas;
  • laikytis tarnybinės etikos, gerbti žmogaus teises ir padėti šias teises įgyvendinti;
  • vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, administracijos direktoriaus įsakymais, kitais teisės aktais, susijusiais su pareigų vykdymu.

 

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

  • teikia bendro pobūdžio informaciją apie VRSA darbą interesantams žodžiu, telefonu ir raštu;
  • priima ir teikia informaciją telefonu, informuoja VRSA vadovus apie gautus pranešimus;
  • praneša Savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių, Savivaldybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų vadovams apie rengiamus susitikimus, posėdžius, pasitarimus, užtikrina sklandžią jų eigą;
  • rašo posėdžių, susitikimų, pasitarimų protokolus;
  • teikia informaciją Administracijos skyrių ir seniūnijų darbuotojams dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos klausimais;
  • įkelia dokumentų projektus į Dokumentų valdymo sistemą;
  • pagal kompetenciją sistemina dokumentus ir informaciją;
  • prireikus, organizuoja svečių, interesantų, delegacijų, partnerių priėmimą;
  • pildo Savivaldybės Mero ir Mero politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojų darbo laiko apskaitos žiniaraščius;
  • skyriaus vedėjui pavedus, rengia ataskaitas, pažymas bei informaciją apie atliktą darbą;
  • vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Paslaugų ir dokumentų valdymo skyriaus vedėjo pavedimus.