Lilija Zinenko

Vyresn. specialistė

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

  • išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus bei Europos Sąjungos teisės aktus,  reglamentuojančius darbo santykių reguliavimą, vietos savivaldą, viešąjį administravimą, civilinės būklės aktų registravimą, asmens duomenų apsaugą, archyvinių dokumentų tvarkymą;
  • turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą;
  • gebėti greitai suvokti, analizuoti, apibendrinti  informaciją ir daryti išvadas;
  • išmanyti Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, kanceliarinę kalbą, mokėti parengti ir įforminti dokumentus;
  • gebėti kūrybingai organizuoti savo darbą;
  • sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, mokėti dirbti kompiuteriu su MS Office programų paketu, teisės aktų paieškos sistemomis;
  • mokėti lenkų ir rusų kalbas pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu;
  • turėti ne mažesnį kaip 2 metų darbo stažą.

 

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

  • priima fizinių asmenų prašymus dėl civilinės būklės akto įrašo liudijančių išrašų išdavimo, registruoja juos dokumentų valdymo sistemos gautų dokumentų registre;
  • išrašo ir išduoda pagal fizinių ir juridinių asmenų paklausimus civilinės būklės aktų įrašų liudijančius išrašus, atitinkamus pažymėjimus apie civilinės būklės akto registravimą, civilinės būklės įrašų nuorašus bei kopijas, registruoja juos siunčiamų dokumentų registre;
  • nustatyta tvarka siunčia į užsienio valstybių civilinės metrikacijos įstaigas rajono gyventojų užpildytas anketas dėl civilinės būklės aktų įrašų nuorašų, išrašų, liudijimų bei pažymų gavimo;
  • teikia informaciją rajono gyventojams apie gautus, pagal jų paklausimus, iš užsienio valstybių civilinės būklės aktų įrašų nuorašus, išrašus, liudijimus bei pažymas. Apskaito dokumentus ir įteikia pareiškėjams;
  • siunčia paklausimus civilinės metrikacijos įstaigoms dėl gimimo, mirties, santuokos sudarymo, santuokos nutraukimo, tėvystės pripažinimo ir nustatymo, įvaikinimo įrašų įvedimo į Registrų centro Gyventojų registro duomenų bazę;
  • perduoda duomenis Registrų centro Gyventojų registrui pagal fizinių bei juridinių asmenų paklausimus dėl civilinės būklės aktų įrašų;
  • pagal pateiktas iš Lietuvos valstybės istorijos archyvo civilinės būklės akto įrašo pažymas išrašo pareiškėjams civilinės būklės akto įrašą liudijančius išrašus;
  • spausdina iš Registrų centro Gyventojų registro duomenų bazės civilinės būklės įrašų nuorašus ir išrašus pagal juridinių ir fizinių asmenų paklausimus;
  • prižiūri teisingą nustatyto dydžio valstybės rinkliavos mokėjimą;
  • pildo abėcėlines rodykles ir civilinės būklės įrašų registrus;
  • sudaro civilinės būklės įrašus;
  • pažymi pakeitimus civilinės būklės įrašų rodyklėse bei abėcėlinėse rodyklėse, pagal gautus iš kitų civilinės metrikacijos įstaigų pranešimus;
  • tvarko ir įformina dokumentų ilgo ir nuolatinio saugojimo bylas, surašo į apyrašus;
  • parengia įrišti ilgo ir nuolatinio saugojimo bylas, numeruoja puslapius. Pagal dokumentacijos planą užveda naujas bylas;
  • vykdo archyvo priežiūrą: atsako už archyvinių dokumentų tvarkymą, saugojimą, naudojimą;
  • dalyvauja santuokų, jų jubiliejų, gimimų iškilmingoje registracijoje;
  • pagal kompetenciją teikia informaciją rajono gyventojams civilinės metrikacijos klausimais;
  • atsižvelgdamas į gyventojų srautą ir poreikius vykdo kitą, nenuolatinio pobūdžio skyriaus vedėjo pavestą darbą;
  • privalo mokėti aptarnauti gyventojus ir teikti reikalingą informaciją visais skyriaus veiklos klausimais.