Liucija Zacharko

Vyresn. specialistė

FUNKCIJOS

  • Administruoja dokumentus.
  • Apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją.
  • Į apskaitą įtraukia bylas.
  • Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
  • Organizuoja archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą.
  • Organizuoja dokumentų vertės ekspertizę.
  • Prižiūri teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo ir administravimo nuostatų vykdymą.
  • Rengia dokumentacijos planą ir registrų sąrašą.
  • Rengia ir teikia informaciją su dokumentų valdymu susijusiais vidutinio sudėtingumo klausimais.
  • Ruošia ir perduoda dokumentus valstybės archyvui.
  • Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

 

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

  • išsilavinimas – ne žemesnis kaip aukštasis koleginis išsilavinimas (profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
  • darbo patirtis – administracinio darbo srityje;
  • darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 3 metai.

Užsienio kalbos mokėjimo reikalavimai:

  • kalba – lenkų ir rusų;
  • kalbos mokėjimo lygis – B2.