Marija Voitkun

Vyr. specialistė

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

  • turėti aukštąjį išsilavinimą;
  • turėti vienerių metų darbo patirtį dokumentų tvarkymo srityje;
  • būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais bei kitais norminiais teisės aktais, reglamentuojančiais savivaldybės veiklą, susijusiais su pareigų vykdymu;
  • sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
  • mokėti dirbti kompiuteriu su Microsoft Office programiniu paketu;
  • savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
  • išmanyti Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles;
  • mokėti lenkų ir rusų kalbas pažengusiojo vartotojo B2 lygiu;
  • mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas.

 

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

  • tvarko saugomų dokumentų apskaitą bei panaudojimą;
  • nagrinėja piliečių prašymus, pasiūlymus bei skundus (taip pat gautus iš užsienio šalių piliečių) ir rengia atsakymus ;
  • remdamasis saugomais dokumentais, išduoda archyvo pažymas, saugomų dokumentų kopijas ir išrašus fiziniams bei juridiniams asmenims;
  • teisės aktų nustatyta tvarka išduoda dokumentus laikinai naudotis;
  • atlieka saugomų dokumentų fizinės būklės patikrinimą;
  • teikia metodinę pagalbą dokumentų tvarkymo ir bylų formavimo saugoti archyve klausimais;
  • perima savivaldybės dokumentus (tarybos, tarybos komitetų, mero, administracijos direktoriaus) saugoti ir naudoti bei teisės aktų nustatyta tvarka perduoda nuolatinio saugojimo bylas valstybiniam archyvui;
  • bendradarbiauja su Valstybinio socialinio draudimo fondų valdybomis;
  • poskyrio vedėjui pavedus, rengia ataskaitas, pažymas bei informaciją apie atliktą darbą.