Alina Aliancevič

Vyresn. specialistė

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

  • turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį ar specialųjį vidurinį išsilavinimą;
  • mokėti dirbti su „Microsoft Office“ programiniu paketu bei vidine dokumentų valdymo sistema;
  • išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius vietos savivaldą, viešąjį administravimą, valstybės tarnybą, darbo teisę, ir gebėti juos taikyti;
  • gebėti rengti savivaldybės lygmens teisės aktus (sprendimus, potvarkius, įsakymus ir kt.);l
  • mokėti valstybinę kalbą pagal Lietuvos Respublikos valstybės kalbos įstatymo reikalavimus;
  • mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, taip pat valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
  • gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą;
  • gebėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti ataskaitas;
  • laikytis tarnybinės etikos, gerbti žmogaus teises ir padėti šias teises įgyvendinti;
  • vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, administracijos direktoriaus įsakymais, kitais teisės aktais, susijusiais su pareigų vykdymu.

 

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

  • priima, klasifikuoja, tvarko ir saugo likviduotų įmonių ir organizacijų VRSA teritorijoje ilgai ir trumpai saugomus dokumentus, jų pagrindu išduoda archyvines pažymas, dokumentų kopijas, išrašus, užtikrina, dokumentų tinkamą apskaitą teisės aktų nustatyta tvarka;
  • teikia gyventojams informaciją dėl likviduojamų įmonių ir organizacijų VRSA teritorijoje;
  • atrenka Paslaugų ir dokumentų valdymo skyriuje saugomų dokumentų, kurių saugojimo terminas pasibaigęs, neturinčių išliekamosios vertės, bylas naikinimui, rengia ir nustatyta tvarka teikia derinimui jų naikinimo aktus valstybės archyvui;
  • išduoda archyvo pažymas, saugomų dokumentų kopijas ir nuorašus fiziniams ir juridiniams asmenims;
  • periodiškai atlieka archyvinių fondų tikrinimus, prižiūri dokumentų fizinę būklę;
  • priima prašymus, registruoja gaunamus ir siunčiamus dokumentus;
  • užtikrina sklandų dokumentacijos plano rengimą, koordinavimą ir įgyvendinimą VRSA;
  • vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Paslaugų ir dokumentų valdymo skyriaus vedėjo pavedimus.