Alina Aliancevič

Vyresn. specialistė

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

  • turėti aukštesnįjį išsilavinimą;
  • turėti darbo patirtį;
  • būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais bei kitais norminiais teisės aktais, reglamentuojančiais savivaldybės veiklą, susijusiais su pareigų vykdymu;
  • sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti dirbti kompiuteriu (su Microsoft Office programiniu paketu);
  • savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
  • išmanyti Dokumentų rengimo, tvarkymo bei apskaitos taisykles;
  • mokėti lenkų ir rusų kalbas B2 lygiu;
  • mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas.

 

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

  • teikia metodinę ir praktinę pagalbą rajono teritorijoje esančioms Savivaldybei pavaldžioms įmonėms ir organizacijoms dokumentų tvarkymo ir bylų formavimo klausimais, neperduodančioms dokumentų valstybiniam saugojimui;
  • priima likviduojamų įmonių ir organizacijų, nesant tiesioginių jų funkcijų perėmėjų, ilgai ir trumpai saugomus dokumentus į savivaldybės archyvą;
  • rengia pažymas ir perdavimo aktus;
  • nagrinėja piliečių prašymus, pasiūlymus bei skundus ir rengia atsakymus;
  • remdamasis saugomais dokumentais, išduoda archyvo pažymas, saugomų dokumentų kopijas ir išrašus;
  • teisės aktų nustatyta tvarka išduoda dokumentus laikinai naudotis;
  • atrenka archyve saugomų likviduotų įmonių ir organizacijų dokumentų, kurių  saugojimo terminas pasibaigęs, bylas naikinti ir per EAIS rengia naikinimo aktus;
  • kontroliuoja saugomų dokumentų būklę;
  • teikia žinias apie Archyvo fondų sudėties ir kiekio pasikeitimus valstybiniam archyvui;
  • poskyrio vedėjui pavedus, rengia ataskaitas, pažymas bei informaciją apie atliktą darbą.